De Nederlandse Vereniging Duurzame Energie lanceert vandaag SUUS, het online glossy magazine over de energietransitie. In dit lifestyle magazine vertellen we verhalen over de energietransitie voor mensen die hier niet elke dag mee bezig zijn. De Nederlandse Vereniging Duurzame Energie (NVDE) wil met SUUS een positief geluid laten horen en hoopt dat mensen het leuk vinden om er op deze manier over te lezen en na te denken. De 1500 bedrijven die de NVDE vertegenwoordigt, zetten zich elke dag in om het makkelijk en mogelijk te maken om duurzamer te leven.
Olof van der Gaag, directeur NVDE. “Maar liefst tachtig procent van de Nederlanders staat welwillend tegenover het verduurzamen van ons energiesysteem en wil daar ook wat voor doen. Wij willen al die welwillende mensen stimuleren om mee te blijven doen en op een leuke manier verder kennis te maken met de energietransitie.”
SUUS gaat net als een gewone glossy over wonen, reizen, eten en mode, steeds met een link naar duurzaamheid.
Het magazine is gratis en wordt onder andere verspreid via de NVDE-leden en andere organisaties die contact hebben met consumenten over de energietransitie. Naar verwachting bereikt SUUS in de komende maanden miljoenen consumenten.
SUUS is te vinden op www.suus-magazine.nl.